Światła na Kruszwickiej: czytelnicy piszą - ZDMK odpowiada

16 maja opublikowałem list czytelniczki zdenerwowanej sytuacją z lewoskrętem z ul. Kruszwickiej w stronę ronda Piastowskiego. Zadałem wtedy pytanie rzecznikowi prasowemu ZDMK czy zamierzają podjąć jakieś działania związane ze zmianą nastaw sygnalizacji świetlnej oraz czy w tym miejscu mieszkańcy wreszcie doczekają się dodatkowego pasa ruchu w przeciwnej relacji. To właśnie to miejsce jest wąskim gardłem generującym korki na rondzie piastowskim i dalej przenosi je w stronę Bieńczyc i Nowej Huty. 

 

Zdjęcie ilustracyjne: Samochody stojące w korku na ul. Mikołajczyka w stronę ronda Piastowskiego. Archiwum BWiP.

Na pierwsze pytanie nie otrzymałem odpowiedzi - zostałem odesłany do Miejskiego Inżyniera Ruchu. Wysłałem zapytanie przez IDZ bo niestety ten urząd nie upublicznia adresu poczty elektronicznej. W drugiej kwestii uzyskałem informacje, że "w 2019 roku rozbudowa skrzyżowania Kruszwicka/Kołodzieja/Kleeberga było przedmiotem opracowania koncepcyjnego w ramach planowanej rozbudowy ul. Okulickiego i obejmowało przebudowę skrzyżowania (o dodatkowy pas). Jeżeli to zadanie będzie miało zapewnione niezbędne finansowanie to Zarząd Dróg Miasta Krakowa będzie kontynuował nad nim pracę" - odpowiada Krzysztof Wojdowski rzecznik prasowy ZDMK.


Sebastian Kolemba

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zamknięty przejazd przez parking powyżej kościoła - proboszcz odpowiada

Czytelnicy piszą: zamknięty przejazd przez parking powyżej kościoła

Czytelnicy piszą: po 4 latach powstanie park kieszonkowy na os. Piastów obok LIDL-a