Czytelnicy piszą: pod ZIKO nie odśnieżają

 
Przedwczoraj Pani Natalia z os. Piastów zwróciła się do mnie z zapytaniem kto ma odśnieżać chodniki wokół pawilonu ZIKO i okolicznych sklepików. Mieszkańcy skarżą się, że "nie da się przejść z wózkiem, gdy dzieci trzeba odprowadzić do przedszkola"

 

Zdjęcie nadesłane przez czytelniczkę. Korekcja: BWiP.

 

Zwróciłem się z tym pytanie do sztabu Akcji "ZIMA" krakowskiego MPO. Od dyspozytora uzyskałem informacje, że MPO odśnieża tylko jezdnie. Z tym samym pytaniem zwróciłem się do SM Mistrzejowice - Północ. Wczoraj otrzymałem odpowiedź że "odśnieżanie chodnika przy os. Piastów 60 nie należy do SM Mistrzejowice-Północ, nie posiadamy również informacji kto jest właścicielem terenu." Sprawdziłem więc na miejskim portalu obserwatorium i okazało się, że to działka miejska gminy Kraków. "Ktoś tu jednak robi z mieszkańców w bambuko" - pomyślałem. Napisałem więc tym razem do rzecznika prasowego MPO oraz do biura prasowego Urzędu Miasta Krakowa. 

Zrzut ekranu z miejskiego portalu Obserwatorium.


W Biurze Prasowym maila odczytało dwóch urzędników w tym obecna rzeczniczka prezydenta Majchrowskiego Pani Monika Chylaszek. Dziś otrzymałem krótką i rzeczową odpowiedź od rzecznika prasowego MPO Pana Piotra Odorczuka. "Odśnieżanie terenu wokół pawilonu ZIKO leży w gestii Zarządu Budynków Komunalnych – przekazaliśmy im informację, że należy to zrobić. Jeśli chodzi o chodniki wokół, to faktycznie są one w naszym utrzymaniu i wysłaliśmy tam dziś dodatkową ekipę. "

Dajcie znać kochani czy sytuacja wokół ZIKO i na chodnikach prowadzących do LIDL-a, Biedronki i Placu targowego PIAST uległa poprawie. Sprawę będziemy monitorować. Odpowiedź z biura prasowego Urzędu Miasta nie nadeszła do chwili pisania tego tekstu.


Sebastian Kolemba




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zamknięty przejazd przez parking powyżej kościoła - proboszcz odpowiada

Czytelnicy piszą: zamknięty przejazd przez parking powyżej kościoła

Czytelnicy piszą: po 4 latach powstanie park kieszonkowy na os. Piastów obok LIDL-a